czwartek, 7 maja 2020

KILKA SŁÓW WSTĘPU.

WITAJCIE KOCHANI

Taka niespodzianka pod koniec czwartkowego dnia. Tak to ja...Agnieszka Górska. Na potrzeby zdalnego nauczania zmienił się trochę plan internatu i począwszy od dnia dzisiejszego będziemy się kontaktować za pomocą bloga raz w tygodniu , zawsze w czwartki. Takie są wymogi. W każdy czwartek będę Wam wysyłać 3 posty. To nie będzie nauka, nie obawiajcie się 😉 a raczej zabawa, jak myślę, w naszym przypadku. Mam nadzieję, że dzięki temu blogowi zachęcę Was choć trochę do ciekawych aktywności, a czasem do zadumy, a czasem może do czegoś pozytywnego zmotywuję, urozmaicając w ten sposób Wasz czas wolny.

Mam nadzieję, że dotychczasowy czas spędziliście aktywnie i z pożytkiem dla siebie i swojej rodziny. Nie wiem jak Wy, ale ja w pierwszym tygodniu pandemii, kiedy jeszcze nie było zdalnego nauczania zrobiłam w domu generalne porządki...w życiu nie miałam tak czysto w domu😂, sporo też czytałam i gotowałam najróżniejsze wynalazki dla mojej rodziny. No a potem zaczęła się nauka zdalna, ciągle uczę się czegoś nowego, szukam sposobów na kontakt z Wami. Pamiętajcie, że jakość tego kontaktu zależy od nas wszystkich. Warto się więc wspierać, działać razem, pomagać sobie nawzajem zwłaszcza teraz w tak trudnym dla nas wszystkich czasie.

Zachęcam Was do wchodzenia na bloga i do kontaktu ze mną. Jednocześnie proszę Was o wyrozumiałość  w razie popełnianych przeze mnie błędów. Nigdy wcześniej nie prowadziłam tego typu aktywności, jest to dla mnie nowość i wyzwanie jednocześnie, więc sami rozumiecie. Proszę też, abyście pod każdym postem, zaznaczali swoją obecność. Jest to niezbędne do prowadzenia dziennika elektronicznego, ale jest to także dla mnie informacja, że prowadzenie tego bloga ma sens, bo przecież piszę go dla Was moi kochani.

Pozdrawiam
A.G.

2 komentarze: